Projektujemy logo, znaki graficzne,
identyfikację wizualną

kreujemy, odświeżamy, ulepszamy

raf studio / oferta / projektowanie logo i identyfikacji wizualnej

Co możesz zyskać mając profesjonalne logo

Logo jest jednym z narzędzi skutecznego marketingu, jest wizualnym znakiem Twojej firmy. Ma przekazywać wrażenie wiarygodności i wartości marki, pozytywnie budować jej wizerunek, rozpoznawalność na tle konkurencji oraz zaufanie

Jak zaprojektować logo aby spełniało swoje zadanie.


Pod względem graficznym designu, doboru kroju pisma, kolorystyki znak musi odzwierciedlać charakter firmy lub marki.
Technicznie logo musi być od razu projektowane z myślą o jego użyciu w druku, w internecie, reklamie outdoorowej i na różnych innych nośnikach.
Pomożemy spełnić te wszystkie wymagania. 

Masz już logo ale myślisz o jego zmianie - lifting oraz rebranding

Powody do zmiany znaku firmowego mogą być różne.

Lifting
jest odświeżeniem znaku firmowego, ale bez wielkich zmian. Może być to np. jego unowocześnienie. Subtelnym zmianom może ulec np. kolorystyka czy krój pisma. Wszystko jednak z zachowaniem ogólnej formy. Rozpoznawalność marki ma pozostać na tym samym poziomie. Czasami lifting przeprowadza się stopniowo, nie w jednym kroku, aby konsumenci zdążyli się przyzwyczaić do zmian.

Rebranding jest procesem bardziej skomplikowanym. To radykalna i kompleksowa transformacja wizerunku. Może być to co całkowita zmiana nie tylko logo ale i innych elementów identyfikacji wizualnej. Przyczyną tego zabiegu jest np.:

▪️ konieczność dostosowanie się do zmieniających się trendów na rynku
▪️ zmiana strategii firmy lub docelowej grupy odbiorców
▪️ wejście na nowy rynek
▪️ wprowadzenie nowych produktów.


Jak tworzymy logo ?

ikona informacji

Etap zbierania informacji

Pierwszym krokiem w projektowaniu logo jest zebranie informacji o Twojej marce, jej wartościach i celach biznesowych. Jest to istotne, gdyż projekt ma odzwierciedlać jej tożsamość.

ikona kreacji

Etap kreacji 

Czyli pomysł na logo. Na tym etapie projektowania logo powstają pierwsze szkice i koncepcje, czasem po prostu rysowane odręcznie. Następnie projektant umiejętnie dokonuje wyboru wersji, które będą kontynuowane.

ikona korekty

Zmiany i korekty

W kolejnym etapie przedstawiamy wynik naszej pracy. Możesz wybrać najbardziej odpowiadającą Tobie wersję, proponować zmiany lub zaakceptować projekt w całości. Pracujemy, aż będziesz w pełni zadowolony z projektu. 

ikona gotowe pliki

Gotowe pliki

Po akceptacji projektu dostarczamy ostateczne logo, ze wszystkimi jego odmianami (np. wersję ciemną i jasną, z dodanym hasłem reklamowym itp.). Otrzymujesz wszystkie potrzebnymi formaty plików do korzystania w druku i w internecie.

Logo a logotyp 

ilustracja pokazująca z czego składa się logo

Logo potocznie bywa nazywane logotypem. Jednak to nie do końca to samo.

▪️ LOGO - forma graficzna, znak, może składać się z samych graficznych elementów, samego tekstu lub kombinacji obu.
▪️ LOGOTYP - jeden ze składników logo, w którym nazwa firmy, marki lub organizacji jest przedstawiona za pomocą określonego kroju liter. Może stanowić odrębny znak kiedy logo składa się tylko z napisu.

Podstawowa budowa logo:

▪️ sygnet  – znak, element graficzny logo
▪️ logotyp – tekstowa część logo, czyli nazwa firmy bądź marki
▪️ tagline – krótkie hasło charakteryzujące firmę lub markę

Elementy te mogą występować razem lubo osobno, w różnych układach, w zależności od tego gdzie są stosowane. Zasady ich użycia określa księga znaku.

Czym jest identyfikacja wizualna

Logo to tylko jeden z jej elementów. Identyfikacja wizualna firmy (ang. Visual Identity) to zestaw graficznych elementów i wytycznych, które mają stworzyć adekwatny do branży wizerunek marki, wyróżnić ją i jednoznaczne identyfikować. 
Oto główne elementy składające się na identyfikację wizualną firmy:

▪️ logo i nazwa firmy, firmowe hasło
▪️ kolory firmowe, kroje i style typograficzne
▪️ styl zdjęć i ilustracji
▪️ układ kompozycji na materiałach reklamowych takich jak: ulotki, plakaty, broszury itp.
▪️ szablony dokumentów: wizytówki, nagłówki listów czy prezentacje
▪️ grafika interfejsu użytkownika na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej
▪️ grafika opakowań produktów
▪️ ubiór i identyfikatory pracowników, design biura i jego otoczenia
▪️ stoiska na targi, szyldy, flota samochodów 

Opis zasad projektowych dla danej firmy umieszcza się w tzw. księdze identyfikacji wizualnej. Dzięki niej można zachować spójność wizualną we wszystkich materiałach reklamowych, w różnych sytuacjach i na różnych nośnikach.  

projekty logo
 

Fioletowo-szare logo farmaceutyczne

Logo marki InFarmacja

Logo z sygnetem symbolizującym kakaowca

Logo firmy Nutrico Polska

logo asortymentu do umywalek

Logo produktu firmy Akcess

logo firmy oferującej mobilne ekrany

Logo firmy Screen-led

logo firmy rowerowej z kołem w tle

Logo sklepu i serwisu rowerowego

Militarne logo z elementem celownika

Logo firmy o profilu militarnym

logo firmy budowlanej

Logo firmy budowlanej

znaki graficzne na opakowania

Znaki graficzne na opakowania dla firmy Unitop

logo stylizowane na drzeworyt

Logo dla linii produktów Stara Mleczarnia

Czarno-białe logo w stylu retro

Logo rzemieślniczej pracowni mebli z drewna

logo baru kanapkowego

Logo baru kanapkowego

logo sadu z jabłkiem

Logo producenta przetworów

Zaufali nam:

Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Unitop
Pentel
Bogutti
Savex foods
Ocelio
exim pharma
Laktopol
Jutrzenka Dobre Miasto
Unitop
Pentel
Bogutti
Savex foods
Ocelio
logo deimic
Laktopol
Jutrzenka Dobre Miasto

Skontaktuj się z nami

Potrzebujesz logo, brandu czy znaku graficznego, a może systemu ikon. Chętnie je dla Ciebie zaprojektujemy. Zadzwoń lub napisz.

Telefon

+48 504 857 576

Adres

Raf Studio
ul. Kleniowa 15
85-436 Bydgoszcz

Pracujemy

8:00 - 16:00

Obserwuj nas

Copyright © 2023 RAF STUDIO :: projektowanie graficzne

HTML Code Generator